Eigen identiteit en karakter, samenwerken op onderdelen
De 9 Gezondheidscentra van GAZO zijn als stichting georganiseerd met een Raad van Bestuur en een Raad van Toezicht.
In de centra is zoveel mogelijk zeggenschap en ruimte om eigen doelen en werkwijzen te bepalen voor de zorg in de wijk; voor bredere vraagstukken werken de centra samen. Elke locatie heeft een eigen identiteit en karakter. Inhoudelijke samenwerking tussen de centra en de diverse disciplines vindt plaats wanneer het een duidelijke meerwaarde heeft. De zorgprofessionals ontmoeten elkaar regelmatig voor overleg en om ervaringen uit te wisselen.
Alle centra worden ondersteund door het Bedrijfsbureau op het gebied van ICT, Facilitair en Financieel Management en Personeelsvraagstukken en -beleid.
-
De Raad van Toezicht heeft in 2023 haar haar visie op toezicht geformuleerd en deze vastgesteld in de vergadering van december 2023.
Een overzicht van de nevenfuncties van de leden van de Raad van Toezicht vindt u in dit overzicht.
Per 1 mei 2024 bestaat de Raad van Toezicht van GAZO uit de volgende personen:
Dhr. G. WellingVoorzitter Raad van ToezichtMevr. M. de KleijnLid Raad van ToezichtDhr. F SierLid Raad van ToezichtDhr. R. BeuseLid Raad van ToezichtDhr. B. GünLid Raad van Toezichtmevr. D. BousbaaLid Raad van Toezicht -
Contact: directie@gazo.nl
Mevrouw M. van BreeDirecteur ZorgDe heer B. de DoodDirecteur Bedrijfsvoering -
Jan de WitFinanciënAjoeb SahebdinFinanciënRetti HarmsenManagementassistentMirjam VerkaikFacilitair ManagementMargriet NiezingOfficemanagementAugie VissersZorginnovatieNick MesselaarICTSanne GiebenKwaliteitBianca van VeenP&O medewerker administratieAngelique de KreekP&O ManagerIneke ZekveldBeleidsmedewerker/wijkgroepcoördinator ROZOMarije AchterbergBestuurssecretaris
-
IBAN: NL10RABO0126845514
Kamer van Koophandel: 34105840
BTW nummer: NL 8092.02.797.B01
Informatie