Uw mening telt!

Als Gezondheidscentra Amsterdam Zuidoost en Diemen (GAZO) verlenen wij onze zorg aan de inwoners van Amsterdam Zuidoost en Diemen. Daarbij is het van belang om de kwaliteit van de geleverde zorg steeds op hoog niveau te houden. Dat kan alleen door de inwoners te vragen naar hun ervaringen als patiënt.

  • Het kan gebeuren dat er iets mis gaat in de zorg die u van ons ontvangt. Het beste is hierover te praten met uw zorgverlener. Als u er niet uit komt, dan kunt u het klachtenformulier invullen en sturen naar de klachtenfunctionaris van de Stichting GAZO.

    Dat kan per post naar het Wisseloordplein 50 te (1106 MH) Amsterdam of mailen naar klachten@gazo.nl

    Hoe verder?
    Binnen 2 werkdagen krijgt u een ontvangstbevestiging. Uw klacht wordt door onze klachtenfunctionaris doorgenomen met de betreffende zorgverlener en binnen 2 weken neemt de klachtenfunctionaris of het gezondheidscentrum contact met u op. Wij doen ons uiterste best uw klacht zo snel mogelijk op te lossen en uw vertrouwen te herstellen.

    Als u van mening bent dat uw klacht  onvoldoende is behandeld, kunt u een klacht indienen bij de Geschillencommissie Huisartsenzorg via:

    website SKGE

    of
    telefoon:088 0229 190

    Wilt u onze klachtenregeling inzien? Kijk dan hier:
    Klachtenregeling GAZO 2020

  • Bent u heel tevreden over onze dienstverlening en wilt u een compliment geven aan een medewerker in één van onze centra? Dat vinden we heel fijn!
    U kunt uw compliment doorgeven via het complimentenformulier en wij brengen het over aan degene die u wilt complimenteren.

     

  • U heeft wellicht meegewerkt aan ons patiënttevredenheidsonderzoek? Hartelijk dank daarvoor!

    Een korte samenvatting uit het laatste onderzoek:

    • u waardeerde onze hulp met gemiddeld een 7,9.
    • 80% zou onze huisartsen aanbevelen
    • u gaf aan dat de informatievoorziening van de website beter kan: naar aanleiding hiervan hebben wij nieuwe websites gemaakt
    • Reigerbos heeft naar aanleiding uw feedback verbeteringen in de wachtkamer doorgevoerd om het comfort en de privacy te vergroten.

    Wilt u de hele rapportage van uw gezondheidscentrum ontvangen? Stuur dan een mail naar directie@gazo.nl.

    Hier kunt u ook lezen welke verbeterpunten u ons nog meer meegaf en hoe wij daarmee aan de slag gaan.

  • Uw mening – als patiënt in één van onze gezondheidscentra – vinden we erg belangrijk. Uw zorgvraag staat immers centraal in alles wij als GAZO doen. Wat loopt goed en wat kan beter of anders?

    Daarom heeft GAZO een Cliëntenraad, de spreekbuis namens alle patiënten.