Uw mening telt!

Als Gezondheidscentra Amsterdam Zuidoost en Diemen (GAZO) verlenen wij onze zorg aan de inwoners van Amsterdam Zuidoost en Diemen. Daarbij is het van belang om de kwaliteit van de geleverde zorg steeds op hoog niveau te houden. Dat kan alleen door de inwoners te vragen naar hun ervaringen als patiënt.

  • Het kan gebeuren dat er iets mis gaat in de zorg die u van ons ontvangt. Praat hierover met uw zorgverlener. Zo komt u samen tot een oplossing.
    Als u er niet uit komt, dan kunt u een officiële klacht indienen met dit klachtenformulier. Eventueel kunt dit ook per mail (klachten@gazo.nl) of per post versturen (Wisseloordplein 50, 1106 MH Amsterdam).

    Hoe verder?
    Binnen 3 werkdagen krijgt u een ontvangstbevestiging. Uw klacht wordt door onze klachtenfunctionaris doorgenomen met de betreffende zorgverlener. Daarna neemt de klachtenfunctionaris of uw gezondheidscentrum contact met u op.
    Wij doen ons uiterste best uw klacht zo snel mogelijk op te lossen en uw vertrouwen te herstellen.

    Wilt u onze klachtenregeling inzien? Kijk dan hier:

    Klachtenregeling-GAZO

  • Bent u heel tevreden over onze dienstverlening en wilt u een compliment geven aan een medewerker in één van onze centra? Dat vinden we heel fijn!
    U kunt uw compliment doorgeven via het complimentenformulier en wij brengen het over aan degene die u wilt complimenteren.

     

  • U heeft wellicht meegewerkt aan ons patiënttevredenheidsonderzoek? Hartelijk dank daarvoor!

    Een korte samenvatting uit het laatste onderzoek:

    • u waardeerde onze hulp met gemiddeld een 7,9.
    • 80% zou onze huisartsen aanbevelen
    • u gaf aan dat de informatievoorziening van de website beter kan: naar aanleiding hiervan hebben wij nieuwe websites gemaakt
    • Reigerbos heeft naar aanleiding uw feedback verbeteringen in de wachtkamer doorgevoerd om het comfort en de privacy te vergroten.

     

  • Uw mening – als patiënt in één van onze gezondheidscentra – vinden we erg belangrijk. Uw zorgvraag staat immers centraal in alles wij als GAZO doen. Wat loopt goed en wat kan beter of anders?

    Daarom heeft GAZO een Cliëntenraad, de spreekbuis namens alle patiënten.