Wij zoeken een Officemanager/Communicatiemedewerker
Wij zoeken een Officemanager/Communicatiemedewerker voor 24 – 32 uur per week.
Ben jij een communicatieve duizendpoot met uitstekende organisatorische vaardigheden?
Heb je ervaring in interne en externe communicatie, crisismanagement, marketing en social media? En vind je het leuk om evenementen te organiseren, vraagbaak te zijn voor de hele organisatie en te fungeren als spin in het web in een dynamische omgeving? Dan zoeken wij
jou!
Als Office Manager/Communicatiemedewerker ben je onderdeel van het Bedrijfsbureau, waar ook Facilitair, Innovatie, P&O, Kwaliteit, IT en Financiën onderdeel van uitmaken. Het Bedrijfsbureau bestaat uit een gezellig en collegiaal team en wordt aangestuurd door de
twee bestuurders (een directeur Zorg en een directeur Bedrijfsvoering).
Wat ga je doen?
• Coördineren en uitvoeren van interne en externe communicatieactiviteiten, zoals het opstellen van nieuwsbrieven, persberichten, social media-updates, mailingen en interne berichten.
• Beheren en ontwikkelen van content voor social media en marketingcampagnes, beheer websites, intranet en wachtkamerschermen.
• Opbouwen en onderhouden van goede relaties binnen en buiten de organisatie, en zorgen voor een heldere en efficiënte communicatie tussen alle betrokken partijen.
• Organiseren van evenementen, cursussen en andere bijeenkomsten, van concept tot uitvoering.
• Ondersteunen van de organisatie met office management-taken zoals planning, mailingen, administratie en logistieke processen (voorraadbeheer, post, drukwerk)..
Wat breng je mee?
• Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
• HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in een relevante richting (bijv. Communicatie, Marketing of Bedrijfskunde).
• Een proactieve houding en het vermogen om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.
• Uitstekende taalvaardigheid en oog voor detail bij het controleren en redigeren van alle uitgaande correspondentie, gecombineerd met creativiteit en gevoel voor design voor het maken van professionele en aantrekkelijke communicatie-uitingen.
• Ervaring met sociale media platforms, marketingtools en evt. CMS-systemen.
• Sterke organisatorische vaardigheden en oog voor detail.
Wat bieden wij?
• Een prettige, uitdagende werkplek van waaruit je een belangrijke bijdrage kan leveren aan het in stand houden en verbeteren van de huisartsenzorg in Amsterdam Zuidoost en Diemen;
• Veel ruimte voor autonomie en initiatief;
• Een dienstverband van 24 tot 32 uur per week, met flexibele werktijden.
• Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.
• Ons team werkt hybride. Voor het sociale contact werken we met regelmaat op kantoor, waarnaast er prima vanuit huis gewerkt kan worden;
• Arbeidsvoorwaarden volgens de cao-huisartsenzorg en afhankelijk van ervaring.
Belangstelling?
Ben jij de energieke, creatieve en georganiseerde professional die wij zoeken en ben je enthousiast geworden van onze vacature? Solliciteer dan nu! Stuur je CV en motivatiebrief naar po@gazo.nl
Niet geschoten is altijd mis, dus solliciteer gerust als je niet volledig in het gezochte profiel past.
Heb je nog vragen over de functie of onze organisatie? Neem dan contact op met Angelique de Kreek, P&O Manager via adkreek@gazo.nl of 06-51322765.